GYÓGYPEDAGÓGUSKÉNT
Iskolákban, tanulásban akadályozott gyerekek fejlesztésével foglalkoztam, főleg diszlexiával, hiperaktivitással, figyelemzavarral, tanulási nehézséggel diagnosztizált gyerekekkel. Óvodákban pedig korai fejlesztéssel, iskolára való felkészítéssel.
Jelenleg egyénileg, illetve 4-8 fős gyerekcsoportoknak tartok részképességek fejlesztését, tanulásmódszereket, önismeretet, a stresszoldás széles skáláját, ill. mozgásfejlesztést.
Minden alkalommal vannak koncentrációt, figyelmet, memóriát, képzeletet, mozgást fejlesztő gyakorlatok, meditációk. Dolgozunk színekkel, szimbólumokkal, mesékkel, természetesen betűkkel is. S mindezek segítségével eljutunk a legkülönfélébb tanulási módszerekhez, technikákhoz, amiket a felsőbb osztályokban a gyerekek jól tudnak hasznosítani.
Közismert a lovak terápiás hatása (gyógypedagógiai lovaglás), épp ezért egyes gyakorlatokat lóháton is végzünk, illetve a lóval való személyes kontaktusban. Fő hangsúlyt az integrált agyműködés (egységes agy) elősegítésére helyezzük, ami alapja a gyermek testi, lelki, szellemi harmóniájának, az egészséges személyiségnek, és a jobb iskolai teljesítménynek. A játékos foglalkozások mellett építünk a lovasterápiából jól ismert egyes gyakorlatok fejlesztő hatására, amik segítségével megalapozzuk a későbbi lovagló tudáshoz szükséges készségeket, a helyes testtartást a lóval való kontaktust, s igény szerint akár versenyzői szintig is eljuttatva a gyereket ( Fesztivál Sport Egyesület ).
Elvégeztem jó néhány fejlesztést, tanulást segítő, speciális tanfolyamot és rá kellett jönnöm, ha a gyermek lelkével, érzelmeivel nem foglalkozunk legtöbb esetben csak tüneti kezelést, alkalmazunk. Kerestem az okokat, hogy segíthessek, majd szinte észrevétlen ráléptem arra az útra, amit spirituális útnak neveznek. Megismerkedtem a KINEZIOLÓGIÁVAL, mint lehetőséggel, így a tanulási nehézségek mögötti blokkok (vakfoltok) végre tudatalatti, testi szinten is feloldásra, és fényre kerülhetnek.
Amiben szívesen segítek:
Tanuláshoz szükséges képességek felmérését óvodás kortól |